Rangi to wyznacznik o postaci, co potrafi i na co zasłużyła. Awanse przyznaje administrator, wszystkim którzy zasługują.
Rangi Specjalne:
- Władca - sprawuje rządy nad stadem. Może karać jak i nagradzać osoby z jego stada.
- Namiestnik - namiestnik jest pomocnikiem i prawą ręką władcy. Ciąży na nim bardzo duża odpowiedzialność, jest niezbędną pomocą władcy.
- Duch- więcej o duchach w encyklopedii.
Droga Wojownika:1.
Wojak - to początkujący wojownik. Za zdobycie rangi otrzymuje jeden topaz.
2.
Strażnik - pilnuje terenów stadnych. Za zdobycie rangi otrzymuje 1 [Z]
3.
Szpieg - wysyłany jest na tereny wrogów, by śledzić ich. Może posiadać trzy pomieszczenia w swojej siedzibie. Za zdobycie rangi otrzymuje 1 [P]
4.
Generał - Może posiadać cztery pomieszczenia w swojej siedzibie, oraz stworzyć jeszcze jedną, z limitem dwóch pokoi. Za zdobycie rangi otrzymuje jeden topaz, 1 [S], 1 [Z], 1 [P].
Droga Medyka:1.
Uczeń - dopiero uczy się o medycynie. Za zdobycie rangi otrzymuje jeden topaz.
2.
Zielarz - samodzielnie tworzy leki. Za zdobycie rangi otrzymuje 1 [Z].
3.
Medyk - potrafi uratować życie źrebaka, który przyszedł za późno na świat. Może posiadać trzy pomieszczenia w swojej siedzibie. Za zdobycie rangi otrzymuje 1 [S].
4.
Szaman - Potrafi leczyć choroby i skracać czas pozostawania ran. Może posiadać siedzibę z limitem czterech pomieszczeń, oraz stworzyć kolejną z limitem dwóch pomieszczeń. Za zdobycie rangi otrzymuje jeden topaz, 1 [S], 1 [Z], 1 [P]
Droga Artysty:1.
Marzyciel - odkrył w sobie artystyczną duszę i chce ją rozwijać. Za zdobycie rangi otrzymuje 1 topaz.
2.
Malarz - maluje cudowne obrazy. Może sprzedawać swoje dzieła. Za zdobycie rangi otrzymuje 1 [Z].
3.
Muzyk - posiada talent muzyczny. Może organizować płatne koncerty. Może posiadać trzy pomieszczenia w swojej siedzibie. Za zdobycie rangi otrzymuje jeden topaz.
4.
Artysta - ma talent praktycznie do wszystkiego. Może posiadać siedzibę z maksimum czterema pomieszczeniami, oraz stworzyć kolejną z limitem dwóch pokoi. Za zdobycie rangi otrzymuje jeden topaz, 1 [S], 1 [Z], 1 [P].
Droga Duchownego:1.
Myśliciel - Poznaje wszystkich bogów i składa im hołd. Modli się do nich o łaskę. Za zdobycie rangi otrzymuje jeden topaz.
2.
Oświecony - Jego wiara jest już na tyle duża, że odczytuje znaki dawane przez bogów- może mieć z nimi kontakt, dzięki modlitwie. Za zdobycie rangi otrzymuje 1 [Z].
3.
Kapłan - Staje się prawdziwym kapłanem. Ma moc błogosławieństwa, może wstawić się za kogoś u bogów, prosząc o łaskę, bądź też sprawiedliwość. Może budować własne ołtarze, składać ofiary. Może posiadać trzy pomieszczenia w swojej siedzibie. Za zdobycie rangi otrzymuje 1 [Z].
4.
Duchowny - Osiąga mistrzowski poziom. Sam organizuje święta na chwałę Bogom - wie o nich niemal wszystko. Ma z nimi boski kontakt - jest kimś niezwykłym, Bogowie dają mu moc. Jego modlitwa jest niezwykle ważna. Może wskrzesić zmarłego (raz na 30 postów). Może posiadać siedzibę z czterema pokojami oraz stworzyć kolejną z limitem dwóch pokoi. Za zdobycie rangi otrzymuje jeden topaz, 1 [S], 1 [Z], 1 [P].